[shareaholic app=”share_buttons” id=”20821511″]
בימי החורף ובמיוחד לאחר רדת הגשמים, פונים למשרד הח”מ לקוחות רבים אשר גילו להפתעתם ליקויי בנייה רבים בדמות רטיבות או עובש בדירותיהם.
לדוגמא, משרדנו מייצג כיום משפחה אשר מים החלו לחלחל לדירה שלה מהדירה שלמעלה. פניות מרשיי לשכנה כי תתקן את הליקוי נענה בשלילה.
הוגשה תביעה למפקחת על הבתים המשותפים אשר נמצאת בטאבו ולאחר שהוגשה התביעה והגיע מומחה מטעם המפקחת הוא אכן מצדיק את טענות הלקוחות שלי ועל כן השכנה תידרש גם לתקן את הליקויים, לשלם ללקוחות שלי את האגרה, שכ”ט עו”ד ושאר ההוצאות ששולמו על ידם.
לפיכך, יש מה לעשות כפי שאתם למדים מהדוגמא.
ראשית, במידה והדירה בה הנכם מתגוררים נרכשה מהקבלן, אזי אתם זכאים לפנות אל הקבלן בדרישה כי יתקן את הליקוי וכל זאת כל עוד אתם נמצאים בתקופת הבדק או האחריות
.
במידה ורכשתם דירת מגורים יד שנייה בדקו גם כן באם אתם מצויים בתקופת הבדק או האחריות ואם לאו, אזי יש לבדוק באם מקור הרטיבות נובע מדירת השכנים (לרוב מהדירה מעל).
במידה והתשובה חיובית, ברי כי על השכנים שלכם לתקן את הליקוי ובמידה ולא, עליכם להגיש תביעה לתיקון הליקוי בבית המשפט או אצל המפקחת על הבתים המשותפים כפי שצוין לעיל
.
על כן, יש לכם רטיבות, אל תמתינו וחבל שיהיו עוד נזקים, פנו לעורך דין בכדי שייעץ לכם איך לפעול ולעצור את השכן הבעייתי ולהקטין א הנזק.
למשרדנו ניסיון רב בייצוג עשרות דיירים בתביעות של ליקויי בנייה או נזקים למבנים ונשמח לעמוד לרשותכם.